Selvhjælpsgruppe for OCD-ramte
Er du over 18 år, og har du lyst til at mødes med ligesindede, i trygge rammer, og dele tanker om og oplevelser med OCD i hverdagen, så kunne gruppen være noget for dig.
Gruppen mødes hver anden onsdag i lige uger kl. 19.00 – 21.30.
For nærmere oplysning og tilmelding kan du skrive til ocdselvhjaelp@gmail.com
Bemærk, at der maksimum er plads til 8 deltagere.

Selvhjælpsgruppe for pårørende
Er du pårørende til en OCD-ramt, og er du over 18 år, og ønsker du at udveksle erfaringer, tanker og følelser med andre pårørende? Så vil gruppen være noget for dig.
Gruppen mødes hver tredje uge om mandagen kl. 19.00 – 21.30.
Hvis du ønsker at høre nærmere eller tilmelde dig, så kan du skrive til ocdpaa@gmail.com
Bemærk, at der maksimum er plads til 12 deltagere.

Følgende er gældende for begge grupper
Et forløb varer ca. 1 år og er gratis.
Møderne vil indtil videre foregå i lokaler hos Center for Mental Sundhed, Jernbanegade 15, 5000 Odense C.
Hver selvhjælpsgruppe ledes af to psykologistuderende fra Syddansk Universitet.
Gruppelederne modtager under forløbet supervision af uddannet psykolog med erfaring i selvhjælpsgrupper.
Hvis du ikke allerede er medlem af OCD-foreningen, så vil vi blive meget glade, hvis du i forbindelse med opstart i selvhjælpsgruppe, melder dig ind. For nærmere oplysning om medlemskab henvises der til vores hjemmeside.

Venlig hilsen
Dorthe og Jette