Har du lyst til at være frivillig i OCD foreningen og hjælpe os med forskelluge aktiviteter, er du velkommen til at kontakte os. Vi mangler blandt andet:

• Frivillige, der vil stå for planlægning, annoncering og gennemførelse af lokalgruppemøder der, hvor der p.t. ikke er en gruppe.
  • Frivillige, der vil være ansvarlige for fundraising inden for det offentlige.
  • Frivillige, der vil være ansvarlige for fundraising inden for det private.
  • Frivillige, der vil være ansvarlige for ansøgning af EU-midler.
  • Frivillige, der vil uddele informationsmateriale.
  • Frivillige, der vil stå for forskellige events.
  • Socialrådgiver, der vil bruge et par timer ugentligt på frivillig rådgivning.
  • Psykolog/psykologstuderende, der vil stå for selvhjælpsgrupper i København, Aarhus og Odense.
  • Jurist/jurastuderende, der vil bruge et par timer ugentligt på frivillig rådgivning.
  • OCD-ramte/pårørende til vores telefonrådgivning.

Har det din interesse, så kontakt venligst OCD-foreningen på Tlf. 7020 3091 eller kontakt@ocd-foreningen.dk. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen.