Støt OCD-foreningen med et gavebidrag – vi har hårdt brug for det!

Støt os via vores webshop
Du kan støtte os direkte via vores webshop med gavebidrag. Klik her og se mere: OCD-foreningens webshop

Nye regler fra SKAT med virkning fra 1. april 2015 betyder, at vi skal modtage 100 gaver á minimum 200 kr. om året for at bevare fradragsretten for gavegivere, retten til at modtage midler fra Tips- og Lottopuljer, som udgør ca. en 1/3 af foreningens indtægter, samt momskompensation m.m.

Det er ikke et krav, at de 200 kr. skal indbetales samlet, så hvis du allerede har givet os en gave på f.eks. 50 kr. og giver os yderligere 150 kr. inden udgangen af året, tæller det som 1 gave.

Jo flere, der støtter arbejdet med OCD-sagen, desto større effekt vil vores indsats få. Vi har mange aktiviteter i gang såvel på landsplan som lokalt, som kommer børn, unge og voksne med OCD samt pårørende til gode.

Når du støtter OCD-foreningen, kan du trække dit bidrag fra i skat op til 17.700 kr./år. Hvis du vil have fradrag, har vi derfor brug for dit CPR-nummer – så skal vi nok sørge for at give SKAT besked.

Bidrag kan indsættes på Reg. 9570 konto nr. 0013674043 eller overføres via MobilePay på nedenstående telefonnummer. Husk at skrive dit CPR-nummer i beskedfeltet, hvis du vil have fradrag.

Støt OCD-foreningen, hver gang du tanker

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte OCD-foreningen, hver gang du tanker. Du støtter OCD-foreningen med 6 øre for hver liter, du tanker med OK Benzinkortet – uanset hvor du tanker i Danmark.

Første gang, du har tanket 500 liter, får OCD-foreningen desuden en ekstra bonus på 250 kr. Det koster dig ikke ekstra at støtte – OK betaler hele beløbet.

Få et OK Benzinkort og knyt det til OCD-foreningen på www.ok.dk/lokalsporten.

På forhånd 1000, 1000 tak!
Bestyrelsen, OCD-foreningen