Lokalgrupper: Roskilde, Hillerød, Frederikssund og Lolland-Falster

Lokalgruppe Roskilde

Mødedatoer

1. torsdag i måneden. Se i øvrigt under Kalender.

Kl. 18:00 – 20.00

Frivillig Center Roskilde, Jernbanegade 21A, 4000 Roskilde

Bemærkninger

Mød op og tal med andre OCD-ramte og pårørende – I vil blive taget godt imod af tre frivillige, Allan, Christian og Christina. Møderne afholdes i en hyggelig og afslappet atmosfære.

Lokalgruppe Hillerød

Gruppen holder pause, indtil vi finder en ny frivillig lokal kontaktperson til gruppen. Hvis du er interesseret i at indgå i et trygt og støttende fællesskab og stå for rammerne, så kontakt frivilligkoordinator Mads Millner Nielsen, mads.nielsen@ocdforeningen.com Tlf: 2088 8769.

Lokalgruppe Frederikssund

Lokalgruppe Lolland-Falster

Her må der desværre holdes pause, indtil nye frivillige findes.
Skulle du have lyst til, at gruppen starter op igen, så skriv eller ring til Mads, der vil være behjælpelig med det.