Lokalgrupper: Vejle, Esbjerg, Sønderborg og Fyn

Lokalgruppe Vejle

Foreningernes Hus, Dæmningen 58,1, 7100 Vejle

Bemærkninger

Alle er velkomne, OCD-ramte og pårørende, til en snak, udveksling af erfaringer og hyggeligt samvær. Hold øje med hjemmesiden for nye tiltag foredrag og lign.

Lokalgruppe Esbjerg

Vindrosen – De Frivilliges Hus, Exnersgade 4, 6700 Esbjerg, Danmark

Bemærkninger

Hold øje med hjemmesiden for nye tiltag foredrag og lignende her på hjemmesiden.

Lokalgruppe Sønderborg

Møder og aktiviteter

Her holdes indtil videre pause

Lokalgruppe Fyn

Møder og aktiviteter

Gruppen holder pause indtil videre.

Mødested

Psyk Infos lokaler Jernbanegade 15, 5000 Odense C.

Bemærkninger

I vores lokalgruppe er der altid plads til nye og deres evt. spørgsmål. Der kommer både unge og lidt ældre til møderne, hvilket altid skaber nogle gode samtaler. Vi lægger vægt på, at nye og gamle deltagere præsenteres for hinanden.

Hver gang har vi en runde, hvor hver enkelt har mulighed for at fortælle, hvordan det går med ens egen eller evt. pårørendes OCD. Har man det bedst med ikke at sige noget på møderne og bare være til stede, er dette også i orden.

Vi lægger vægt på, at deltagerne kan bevare deres anonymitet. Dvs. at de fremmødte, ikke ved navns nævnelse omtaler andre medvirkendes symptomer, problemer og evt. medicinering, uden for det forum, som møderne udgør.

Selvhjælpsgruppe for voksne OCD-ramte

Gruppen mødes i Odense hveranden torsdag (ulige uger) i tidsrummet 19.00–21.30. Forløbet er gratis. Selvhjælpsgruppen ledes af to psykologistuderende (kandidatstuderende). Er det noget for dig, så kan du skrive til følgende mail: shgvoksneo@gmail.com for nærmere oplysning og tilmelding. Du er velkommen, uanset hvor i landet du bor. Så har du ikke noget imod transport, så tilmeld dig gerne.