Efter et pænt langt tilløb kan vi nu præsentere en spritny hjemmeside, som har et mere tidssvarende udtryk, og som er meget nemmere at arbejde med end den gamle. Den udmærker sig også ved at tilpasse sig automatisk til visning på mobiltelefoner og tablets. For de smånørdede kan vi fortælle, at vi er skiftet fra Joomla til WordPress:-)

Det er et temmelig stort projekt at lave sådan et skift, så der kan sagtens være nogle ting rundt omkring, der måske skal justeres. Hvis I spotter noget, vil vi meget gerne vide det. Skriv til redaktion@ocd-foreningen.dk, så vil vi se, om vi kan gøre noget ved det.

Hvis man har haft en login til Frivilligsiderne på den gamle hjemmeside, vil man en af de nærmeste dage modtage en login til den nye side. Der vil også komme mere info til de folk, der skal have adgang til at booke lokalet i Julius Bloms Gade.

Venlig hilsen,
Stig Andersen