Vi har aftalt i lokalgruppen i København, at vi udover vores allerede planlagte møder også åbner dørene hver den 1. søndag i måneden til nogle timers krea-hygge-fællesskab og samvær, hvor der ingen dagsorden eller plan er, men hvor de der har lyst, kan være sammen og sludre om det der fylder. Første søndagsklub bliver afholdt d. 5. november, kl. 12.00 – 15.00, og det foregår som lokalgruppens møder i OCD-foreningens lokaler Julius Bloms Gade 17, kld., 2200 København N.

Man er velkommen til fx at tage sit strikketøj, tegneting, et spil eller jeres gode ideer til projekter eller arrangementer i lokalgruppen med! Men det er selvfølgelig overhovedet ikke et krav, alle – både OCD-ramte og pårørende – er meget velkomne!

De bedste hilsener
Line og Benedikte