OCD-foreningen udbyder nye pårørendekurser i foråret 2025

Fra efteråret 2024 har OCD-foreningen udbudt endagskurser for pårørende til OCD-ramte. Efterårets 11 kurser er fyldt op, men sidst i november udbydes nye kurser til foråret 2025.

Der planlægges endagskurser i Aalborg, Aarhus, Herning, Høng, København, Middelfart, Odense, Nykøbing Falster og Rønne. Kurserne ligger på hverdage fra kl. 9.30 eller 10 og til 15.30.

Underviserne på kurserne er Malene Klindt Bohni og Stine Næsted – begge autoriserede psykologer, der gennem mange år har opbygget erfaringer med bl.a. behandling af OCD og rådgivning af pårørende til OCD-ramte.

Tilmelding til kurserne foregår via hjemmesiden www.ocd-foreningen.dk fra mandag den 25. november 2024 kl. 19

Hold øje med hjemmesiden og de sociale medier for eventuelle ændringer. Medlemmer af OCD-foreningen får tilsendt nyhedsbrev om tilmeldingen til kurserne.

Ved sidste tilmeldingsstart blev kurserne meget hurtigt fyldt op, så det er vigtigt at være på pletten, hvis du gerne vil med på et kursus i foråret 2025.

Kurserne er for alle pårørende til OCD-ramte (fra 15 år)
Det koster 50 kr. (inkl. forplejning) for medlemmer af OCD-foreningen at deltage på et kursus
og 100 kr., hvis du ikke er medlem.
NB! 12 pladser på hvert kursus

Spørgsmål om kurserne kan sendes til projektleder Mette Olesen