Spændende dobbeltarrangement med Mads Millner Nielsen og Stine Næsted

I forbindelse med opstart af lokalgruppe i Frederikssund holder OCD-foreningen et spændende dobbeltarrangement. Kom og hør frivilligkoordinator hos OCD-foreningen Mads Millner Nielsen fortælle sin ærlige og personlige fortælling om livet med OCD: ”Fra mørke og lukkethed til accept, åbenhed og at se lyset igen”.

Herefter holder psykolog (cand.psych.aut.) Stine Næsted, Praksis for Kognitiv Terapi København, oplæg om OCD, som hun har stor viden om.

Tid: Torsdag den 22. februar kl. 19-21.
Sted: Kulturhuset Elværket, Ved Kirken 6, 3600 Frederikssund.
Tilmelding: Til lontaktperson i lokalgruppe Frederikssund Bente Thelin, bente@ocd-foreningen.dk, Mads Millner Nielsen mads.nielsen@ocd-foreningen.dk / 4290 9594 eller Edith Givskov Christensen, edith@ocd-foreningen.dk

Lokalgruppemøderne starter op fra januar. Hold øje med www.ocd-foreningen.dk samt OCD-foreningens Facebookside for nærmere info.

Mødested lokalgruppemøderne: Frivillighuset i Frederikssund, Lundevej 7, 3600 Frederikssund.