Selvhjælpsgruppe for OCD-ramte

Vi starter snarest en ny selvhjælpsgruppe op i Aarhus og inviterer hermed personer, som er interesserede i at deltage, til at kontakte os. Selvhjælpsgruppen er for dig som har OCD, og som har lyst til at tale med andre OCD-ramte og dele de tanker, følelser og problemer som følger med.

Mødetidspunktet er hver anden tirsdag kl. 19-21, og møderne vil finde sted i Café ODA på Teglværksgade i Aarhus C. Hvis du er interesseret i at komme i en selvhjælpsgruppe,kan du kontakte os på mailen: ocdgruppeaarhus@gmail.com, så vi sammen kan finde ud af, om en selvhjælpsgruppe er det rette for dig.

Rie og Christina

Selvhjælpsgruppe for OCD-ramte unge

Er du i alderen 16-25 år og OCD-ramt, og ønsker du at udveksle dine erfaringer, tanker og følelser med andre unge i Aarhus? I løbet af oktober vil der blive oprettet en selvhjælpsgruppe for dig. Gruppen mødes onsdage i ulige uger fra kl. 19 til 21.30.

Tilmelding foregår på aarhusocdunge@gmail.com. Hvis du ønsker at deltage, må du meget gerne skrive kort om dig selv og din oplevelse med OCD, så vi sammen kan finde ud af om gruppen er noget for dig.

Med venlig hilsen,
Caroline og Kirstine