OBS! Ved indmeldelse i perioden fra d. 1/10 – 31/12-23 gives der 50% rabat på kontingenter for 2023. Årsopkrævning for kontingent 2024 udsendes i februar med forfald til 1/3-24.

Årligt kontingent:

• Personligt medlemskab 250 Kr.
  • Husstandsmedlemskab 350 Kr.
  • Støttemedlemskab 150 kr.

Ved personligt medlemskab modtager du medlemsbladet OCD-Nyt, du kan deltage i medlemsmøder, støttegrupper, foredragsaftener, generalforsamlinger og andre aktiviteter under OCD-foreningen. Derudover modtager du OCD-foreningens nyhedsmail.

Ved husstandsmedlemskab modtager husstanden medlemsbladet OCD-Nyt og OCD-foreningens nyhedsmail. Alle i husstanden kan deltage i medlemsmøder, støttegrupper, foredragsaftener, generalforsamlinger og andre aktiviteter under OCD-foreningen.

Ved støttemedlemskab modtager du kun medlemsbladet OCD-Nyt og OCD-foreningens nyhedsmail. Hvis du ikke ønsker at modtage medlemsbladet OCD-Nyt eller nyhedsmailen bedes du venligst skrive det i boksen ‘Bemærkninger’.

Indmeldelse online:

Indmeldelse brev / mail

Klik på linket for at åbne og printe:
Indmeldelsesblanketten sendes til: OCD–foreningen Julius Bloms Gade 17 kl.tv. 2200 København N eller e-mail: kontakt@ocd-foreningen.dk. Tilmeldingen er bindende, og kontingentet indbetales senest 14 dage efter modtagelse af girokort fra foreningen. Kvitteringen for din indbetaling gælder som medlemskort til foreningen. Girokortet kan samtidig benyttes til økonomiske bidrag til foreningens arbejde.