Hej LS
Jeg fatter ikke helt din fordrejning af denne samtale. Den frygt som er komplet ubegrundet er MIN.
Du skrev,"Hvis jeg går tilbage til min egen ocd periode, ville jeg feks have overtaget din angst om den jernstang historei du skriver om andet sted her i forummet. Det ville virkelig have skræmt mig. "
Du lavede altså en sammenligning af det jeg har skrevet i et fora og det svar som du gav nubber. min frygt var ubegrundet, hvilket jeg klart godt ved og det er ret læseligt ud af indlægget. Dette mener jeg ikke kunne sammelignes. Men flot fordrejet, du har ret, vi læser ikke altid det samme i en tekst.
Jeg spøger aldrig med den angst som man kan føle. Den er særdeles virkelig! Jeg har OCD, eller er det gået over dit hoved. Jeg bryder mig ikke om at du antyder at jeg på nogen måder ville gøre andres angst ubetydelig. :x
Det eneste denne diskution gik ud på var om du ikke ville prøve at virke mindre skræmmende. Ikke om OCD er alvorligt eller ej. Men det er da fint at tage diskutionen...
så... vi fortsætter...
Jeg mente helt åbent og ærligt... At fordi dine børn har er blevet skadet (af en eller anden grund) er det ikke en grund til at antyde at andres børn bliver det. De fleste som har OCD lever med det i en "rimmelig normal" hverdag. Når du skriver det på den måde får du det til at lyde som om at OCD er en sygdom hvor man er sindsyg. Det lyder jo ligesom om at folk med OCD ikke er kompetende til at passe deres børn. Dette er ikke tilfældet. Husk på hvor mange som er bange for at deres børn kan blive tvangsfjernet. Jeg har fundet tre som har skrevet om det bare i dette forum inkl.mig selv, gad vide hvor mange som kender frygten?!? Din holdning bedre da ikke sagen. Må jeg så spørge, mener du at folk med OCD er farlige for deres børn?
Forstår du nu LS eller skal vi på den igen?
VH simone :wink:
Nu er jeg faktisk lidt ked af nubbers behandling, dette skulle havde været hendes fora. I virkeligheden ønskede jeg bare at hun skulle se at det ikke var jordens undergang hvis hun havde OCD. HA HA det eneste hun har set er at vi ikke enes...
Jeg håber at administrator evt. vil flytte vores diskution væk fra hendes spørgsmål. :?