Jeg oplever langsomt tankemylderet vender tilbage. Min umiddelbare opfattelse af hvorfor det er dette sker, er:
1. Jeg er stresset over skolen, det er hårdt med lektierne.
2. Jeg er ikke i terapi fortiden, da SU ikke har færdigbehandlet min ansøgning og det alligevel ikke dækker alle mine udgifter.
3. Jeg kæmper med at finde ud af hvad jeg skal stille op med den socialrådgiver.
(Hvis nogen kan hjælpe der, så skriv endelig noget i det andet indlæg jeg skrev i fora for, Dokumentation, Jura og Lovgivning.)
Jeg skal til ringe til hende imorgen, og tankerne knokler simpel hen af sted. Det er jo lige noget for min OCD. Jeg vender og drejer hvad hun vil sige og hvad jeg skal svare.:roll: Jeg kan slet ikke kapere det. Jeg har været allevegne for at få hjælp til, at få det som jeg nu vil have det. Men der er ikke nogen hjælp at hente. Min Hjerne bruger al energi på det, og det resulterer i at jeg bruger megen tid i sengen, hvor jeg stirrer op i loftet, mens tankerne bare spurter rundt.:shock: Jeg kan næsten kun tabe det her. Jeg orker jo ikke en kamp for det. Jeg troede ligesom at man enten var beretiget eller ikke. Jeg har ikke flere resurser i mig. Derfor mærker jeg endnu engang OCD'ens greb i mig.
Jeg er igen begyndt at vurdere om der er en speciel mening med at ting falder som de gør. F.eks. bør jeg åbne skabet, fordi mønten jeg tabte rullede der hen.:?
Og den anden dag da der var en artikel om en mor, som var spidet af en jernstang, for øjnene af sin datter. Spekulerede jeg på om det var en advarsel til mig, da jeg gik under et stilads med min datter.:( (læste ikke artiklen.) Jeg gik ikke over på den anden side af stiladset. Men kun fordi jeg ikke var sikker på at jernstagnen kun ville falde hvis jeg gik over på den anden side. Jeg kan kun sige at medicinen gør stadig så jeg ikke bliver så frygtelig bange. Men det er vel bare et spørgsmål om tid.
Jeg orker ikke en ny omgang... :cry:
Svaret på afstemningen er:
minimum 60 minutter. Havde jeg nænet det, havde jeg vækket kæresten for at han kunne agere stavekontrol på det.

Besvar med citat