ups, havde ikke set at indlægget bare var blevet flyttet;-D
Jeg skrev til hende damen og hun mente, at et helt forløb for en OCD-patient er 9000 kr.
Det var lige en tand i overkanten, synes jeg.
Inden for den alternative verden, er der en uskreven regel om, at man kun tager symbolske beløb , når man "bruger" den åndelige verden.
Den er så åbenbart smuttet her.
Men fordi jeg spørger om denne terapi er det fordi jeg har læst at disse behandlere mener de kan kurere OCD og søger vist tilskud fra staten eller lign.
Men de mener jo, at det er en besættelse og hvis det er det, så kan man vel lige så godt gå til en præst``????
Og han gør det vel gratis.
Man ved ikke om der er mere mellem himmel og jord, men det tror jeg der er.
jeg vil bare ikke give 9000 kr. for at finde ud af det!!!!
manger mener, at være helbredt af mennesker som charles endifon og andre af "guds arbejdere"
Kunne vi ikke lave et ocd-møde, hvor sådan en person er til stede??
det skader vel ikke, at nogen går i forbøn for en.
Og da slet ikke hvis man tror på Gud.
knus.
ps. har også læst om tankefelt-terapi, det skulle være mindre dyrt og ret effektivt. Det er noget med at banke angsten væk, med de grundlæggende punkter for akupunktur. Nogen der har prøvet det????
pps. spiser 40 mg. serosat om dagen og føler endnu ingen effekt (kun uro) jeg skal snart til en psykiater og vil høre om jeg kan komme i behandling med lamictal, som før er omtalt her på siden.
JA, jeg er ved at være desperat for helbredelse, for jeg aner ikke hvem jeg selv er bag denne djævelske sygdom ( har haft angst/ocd, siden jeg var 4)