Tvangstanke
Hej alle sammen,som i kan se er jeg er ny her.
Mit navn er Yahya, er 16 år gammel og min familie er fra Irak.
Jeg har fik konstateret OCD for et par år siden, det var en stor lettelse, jeg mistede mange af tankerne, det gik rigtig godt i et stykke tid. Indtil der skete noget træls jeg begyndte at tænke "er det her en del af min OCD" til nogle af mine tvangstanker?, tvivlede på om det var, så jeg blev utryg.
Den tvangstanke jeg har er sådan at jeg tror ting om folk, altså "er mine venner nu virkelig mine venner, er det bare et fub nummer", tvivler næsten på alt ALT!. Jeg tænker på dem i min moske "er de rigtig muslim, eller er det bare noget de siger, er det de siger ikke islam" osv. osv. osv.
Det er bare SÅÅÅ træls, altså også når jeg læser en bog så tror jeg at jeg læste sætningen forkert, læser den om igen og igen..
Det er svært at forklare mine tanker, men er det en del af min OCD?, altså at tvivle på ALT!.... Håber det er, for så snart jeg får af vide det er en del af det, tror jeg ikke på mine tvangstanker længere!!. Og kan ikke tro på at jeg har rigtige venner, pga. af alt den tvivl her..
Tvivler på om mine forældre er mine forældre, TVIVLER PÅ ALT.... Det er så hårdt! :(
Håber i forstår mig. Det lyder nok lidt mærkeligt
Mvh. Yahya
Sidst redigeret af Yahya : 13. December 2011 kl. 17:31
Allah har medfølelse med menneskene, og Han er barmhjertig.
(Koranen 2:143)