Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Seksuelle tvangstanker.

Registreringsdato
    Nov 2011
    Alder
    15

Exclamation Seksuelle tvangstanker.

Hej. Jeg er en pige på femten år, som lider af OCD. Jeg går i niende klasse og har siden en alder af 8- 10 til nu haft lidelsen OCD det var som, at vaske hænder, ikke kunne sove uden at skulle gøre tvangshandlinger. Jeg lider nu af seksuelle tvangstanker. Det foregår med folk som jeg ikke ønsker det skal foregå med. Jeg bliver frustreret og ked af det. Jeg har grædt så tit, for jeg føler ikke at det er rigtigt. Udover det, får en jeg dårlig samvittighed fordi, at jeg har en kæreste. Vi har været sammen i et år og jeg elsker ham så højt. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor dårligt jeg har det. Jeg tager afstand til venner og familie fordi, at jeg føler det sker når jeg er alene. Derfor er jeg aldrig hjemme som virkelig går mig på for jeg elsker min familie. Jeg var så tæt på at bryde sammen.. hvis jeg ikke havde en så dejlig kæreste og skønne for ældre, ville jeg ikke vide hvor jeg ville stå i dag.. :'(
    Håber nogle vil svare?? Er ny herinde...
    Sidst redigeret af bruger123 : 18. November 2011 kl. 22:07

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: Seksuelle tvangstanker.

Hej og velkommen til forummet :)

Jeg er ikke lige klar over, hvad det er, du søger svar på, men i dit andet indlæg lyder det som om, at du er i behandling ved en psykolog, så jeg vil råde dig til at tage det op med denne.
    Og husk desuden på, at det "bare" er tanker og ikke noget du ville gøre i virkeligheden.
    Ved din kæreste, at du har OCD og at du kæmper med disse seksuelle tanker? Måske det ville lette at sige det til ham?

Tanker fra Sofie.
    "Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
    -Martin Holmgaard Laursen

Registreringsdato
    Dec 2011

Standard Sv: Seksuelle tvangstanker.

Jeg føler med dig og kan sagtens forstå, at det er meget ubehageligt for dig! Du har dog ingen grund til dårlig samvittighed, da du jo ikke tænker de tanker med vilje...men det er jo let nok for mig at sige...
    Jeg er uddannet EFT-behandler og har tidligere hørt om folk, der har fået hjælp til tvangstanker og tvangshandlinger med EFT-behandling. Jeg vil foreslå dig at prøve dette! Det er et fantastisk redskab! Du kan slå det op på nettet og læse om det og her også finde ud af, hvor der er en behandler tættest på dig...
    Det lyder som noget meget fjollet og noget værre hokus-pokus og jeg var MEGET skæptisk selv, dengang jeg tog uddannelsen, men der er mange terapeuter og psykologer der siger god for det og selv bruger det. Jeg har hjulpet en del efterhånden. Min lille søn, som havde PTSD, stoppede med mareridt efter blot to behandlinger. - Forstår hvis du er skeptisk, men det er værd at prøve!

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •