Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: forvirret!

Registreringsdato
    Oct 2011

Standard forvirret!

Hej jeg er en dreng på 19 år, jeg var ved psykiater igår. De fortalte jeg led af lidt OCD, Angst og mild derprission
    Jeg har det a h til! Har vist selvmordtanker, eller jeg ved det ikke. Det er sådan en tanke der lige pludselig kommer, og jeg kan ikke kæmpe i mod den. Den gør mig pisse Irriteret og skræmt på samme tid. Har ikke lyst til at tage mit liv, tror jeg ikke. Men det er bare umuligt at sige det, når den der tanke om selvmord lige pludselig popper op.. Så mit spørgsmål til jer er om nogle andre herinde kan nikke genkendelse til det eller om det bare er mig

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: forvirret!

Hej med dig og velkommen til

Jeg tror bestemt ikke, at du er den eneste, der har disse tanker engang imellem.
    Jeg har ikke selv disse tanker om selvmord mere, men havde dem en del, da jeg fik at vide, at jeg har OCD. Da var jeg 23. Jeg syntes, at det hele var meget overvældende, og jeg kunne ikke se nogen ende på al min elendighed. Det var en hård kamp mod tankerne, mod ritualerne, mod det offentlige. Heldigvis kom jeg hurtigt i behandling ved en meget dygtig psykolog, og jeg har ikke haft de tanker siden, så hold ud og hold ved, tankerne skal nok forsvinde. Husk du ikke er alene

Tanker fra Sofie.
    "Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
    -Martin Holmgaard Laursen

Registreringsdato
    Oct 2011

mange tak for svaret, er meget roligere nu :)

Registreringsdato
    Jan 2011

Hej - vil lige melde at vores søn har det lige som dig ind i mellem - han ønsker selvfølgelig at leve, men kan godt få følelsen af, at han ikke "kan holde ud at være her mere" - især når han har det dårligt uden at kunne forklare hvordan.

Mange tanker til dig

Lignende emner

1. Forvirret...
    By LidtForvirret in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 24. September 2006, 11:57

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •