Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Kontaktpersoner / erfaring?

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard Kontaktpersoner / erfaring?

Hej Mads Jensen / Site admin
    Jeg kan se at du svare på mange mails her i forummet og kunne derfor tænke mig at vide lidt om, hvad din baggrund er. Har du feks en faglig baggrund eller hvor har du dine informationer fra? Jeg beder ikke om en roman, blot nogle få som fortæller lidt om hvem du er. Jeg troede at jeg kunne finde noget under kontaktpersoner, hvilket kunne være rimelig da I på redaktionen jo har en tæt kontakt med ocdramte via alle dem som skriver ind. Håber ikke jeg beder om for meget.
    Ellers tak for et godt forum!
    VH LS :wink:

Registreringsdato
    Nov 2009
    Lokation
    København

Standard

Hej LS

Helt oki med det spørgsmål.

Jeg har været med siden ocd-foreningens begyndelse tilbage i 1997 (såvidt jeg husker). Jeg har været med til at opbygge lokalafd. sjælland sammen med Stine Næsted i tidernes morgen, som nu er overtaget af Lars Rosenmeier og Andreas m.fl.. Jeg har fungeret som foreningens fundraiser, kontaktperson til diverse organisationer, ex. Patientforeningernes Samvirke, sidet i hovedbestyrelsen, været kontaktperson til ocd-ramte og pårørende, etc.....
    I dag fungerer jeg som foreningens webmaster sammen med Lisbeth Mikkelsen, og hjælper lidt til i lokalafd. Sjælland og hovedbestyrelse mm. når der er behov for det.
    Jeg har læst religionshistorie, kunsthistorie mm. v/ Kbh Universitet og pt. læser jeg psykologi og arbejder med autister på et bosted.
    Som interesser følger jeg med i hvad der sker inden på området omkring psykologi og psykiatri i behandlingen af angstlidelser.

Håber det var et svar.

KH mads

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hej Mads
    Tak for dit svar, det er fint nok.
    VH LS

Lignende emner

1. Brug for hjælp og erfaring!
    By Gylay in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 9
    Nyeste indlæg: 22. January 2009, 17:27
  2. Nogen der har erfaring med...
    By Frk. Mansa in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 27
    Nyeste indlæg: 26. September 2008, 14:29
  3. Erfaring søges - behandling til OCD ramt.
    By Frk. Mansa in forum Behandling af OCD
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 13. June 2007, 12:20

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •