Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Hukommelse

Registreringsdato
    Jul 2005
    Lokation
    Odense

Standard Hukommelse

Jeg har førhen haft rigtig god hukommelse, men synes de sidste år at jeg glemmer alt. Skal skrive alting ned og glemmer tit ord når jeg skal sige en hel sætning. Har andre det sådan? Kan det skyldes OCD'en, måske medicinen???

Tina

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hej Tina :P

Jeg har det samme Problem, i de perioder jeg har haft det rigtig dårligt kan jeg slet intet huske fra! ret irreterende egentlig? men kan ikke sige om det er medicinen! men jeg tror det er for at skåne en selv? at man glemmer dårlige minder?

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Hej Tk
    Jeg tror ikke det er medicinen, men den store byrde det er at have ocd som gør at man må skåne sig selv som Ida siger. Jeg har ikke taget medicin, men kender godt eksemplet med hukommelsen. Jo mere jeg havde at lave jo værre var det. Man kan træne det op igen ved at læse indtil man kan huske det man læser, før man fortsætter. Man kan evt genfortælle det til sig selv eller andre det som er blevet læst.

Registreringsdato
    Jul 2005
    Lokation
    Odense

Standard

Ja..det næste halve år står den på eksaminer så der skal bare terpes....og må jo så forsøge at lave masser af noter, og det med at genfortælle for andre lyder som en super god ide.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •