Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Kærlighed og ocd

Registreringsdato
    Jul 2010

Standard Kærlighed og ocd

Er der ikke nogen der har en god eller positiv historie om det at være ocd-ramt og have en kæreste? Eller bare nogen råd, til hvordan man kan få det til at fungere, når man er bange for bakterier?
    Det kunne jeg godt bruge lige nu. Jeg er 18 år og alle omkring mig har kærester og er glade, mens jeg sidder tilbage i mit liv der er gået i stå..

Registreringsdato
    May 2009
    Lokation
    København
    Alder
    23

Standard Sv: Kærlighed og ocd

Hej Groen. :)

Jeg har en positiv historie. Har lidt af OCD siden jeg var 14, og er 21 nu. Jeg bor sammen med min kæreste og vi har været sammen i 1½ år. Han kommer fra Jylland og flyttede her til Kbh, hvor jeg kommer fra, for at bo sammen med mig. :) Han er fantastisk, især når det kommer til at håndterer min sygdom. Fortalte ham fra start hvad jeg fejlede, da jeg hellere ville droppes med det samme, hvis det skulle være et problem. Men det har intet problem været. Har i perioder, hvor jeg har haft det rigtig svært, været utrolig bange for, at han skulle droppe mig pga. min sygdom (for ærlig talt, så tror jeg ikke altid det er nemt at være kæreste med en med OCD) Men han er der stadig - også selvom jeg kan være lidt af en "heks" når jeg har det allerværst. hehe.. Får selvfølgelig mega dårlig samvittighed, for han prøver jo bare at hjælpe mig. Men når jeg så er oven på igen, får han at vide hvor meget jeg elsker ham for alt det han gør for mig!

Bliv ved med at bevare håbet - der er en derude til os alle sammen, også os med OCD - og nogle mennesker er så store, at de kan håndtere det med. :)

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •