Er jo under udredning hos en psykiater. Har været der èn gang og skal afsted igen på mandag.
Jeg har det lige nu ikke ret godt og derfor har min egen læge foreslået at jeg kommer på noget antidepressivt.
Jeg har det sådan lidt hmm... Men kan samtidig læse overalt, at det er medicinen èn som jeg ville få tilbudt, da det vil virke hele vejen rundt på mine kvaler.. Angst, Præmenstruel, Tvangshandlinger og tanker..
Så jeg puster nu ud og tager imod tilbuddet. Jeg kan mærke at jeg trænger til at få lov til at få bare lidt ro, for alle de skide ting jeg bøvler med.. Jeg trænger til at være noget for mine børn, i stedet for den der mor der altid er hys, optaget af latterlig rengøring samt overbeskyttende og bange.
Mit spørgsmål lyder så!
Hvilket præperat kan i foreslå? Det skal ikke være den dyreste slags og helst heller ikke en slags der giver en helt masse overflødige kg, da jeg kæmper nok med det i forvejenJeg vil rigtig gerne have det godt igen, men ved også at èn af de ting der gør mig nedtrygt, er overvægten (Godt nok kun 10 kg, men de er der stadig)
Håber meget på lidt rådgivning fra jer der kender virkningen på egen krop![]()

Jeg vil rigtig gerne have det godt igen, men ved også at èn af de ting der gør mig nedtrygt, er overvægten (Godt nok kun 10 kg, men de er der stadig)
Besvar med citat