Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Så er det tid til medicin! Bedre sent end aldrig! Hvilken?

Registreringsdato
    Oct 2009

Standard Så er det tid til medicin! Bedre sent end aldrig! Hvilken?

Er jo under udredning hos en psykiater. Har været der èn gang og skal afsted igen på mandag.

Jeg har det lige nu ikke ret godt og derfor har min egen læge foreslået at jeg kommer på noget antidepressivt.

Jeg har det sådan lidt hmm... Men kan samtidig læse overalt, at det er medicinen èn som jeg ville få tilbudt, da det vil virke hele vejen rundt på mine kvaler.. Angst, Præmenstruel, Tvangshandlinger og tanker..

Så jeg puster nu ud og tager imod tilbuddet. Jeg kan mærke at jeg trænger til at få lov til at få bare lidt ro, for alle de skide ting jeg bøvler med.. Jeg trænger til at være noget for mine børn, i stedet for den der mor der altid er hys, optaget af latterlig rengøring samt overbeskyttende og bange.

Mit spørgsmål lyder så!

Hvilket præperat kan i foreslå? Det skal ikke være den dyreste slags og helst heller ikke en slags der giver en helt masse overflødige kg, da jeg kæmper nok med det i forvejen Jeg vil rigtig gerne have det godt igen, men ved også at èn af de ting der gør mig nedtrygt, er overvægten (Godt nok kun 10 kg, men de er der stadig)

Håber meget på lidt rådgivning fra jer der kender virkningen på egen krop

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: Så er det tid til medicin! Bedre sent end aldrig! Hvilken?

Jeg startede med at tage Cipralex, som jeg tog rigtig meget på af. I efteråret skiftede jeg til Sertralin, som har været meget bedre for mig, og jeg har tabt mig nogle af kiloene
    Men det skal siges, at det er meget individuelt, hvad der virker, og hvilke bivirkninger der er. Så desværre bliver du nok nødt til at prøve dig frem
    "Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
    -Martin Holmgaard Laursen

Lignende emner

1. Svar: 3
    Nyeste indlæg: 7. March 2010, 22:19
  2. Hvilken form for lykkepiller skal jeg tage?
    By No1.0s in forum Behandling af OCD
    Svar: 3
    Nyeste indlæg: 4. March 2009, 19:25
  3. hvilken medicin
    By bjanka in forum Behandling af OCD
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 17. January 2007, 19:42

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg