Så kom tiden endelig, hvor jeg skal have min udredning!
Jeg er super spændt, nervøs, ængstelig og liiiiiige ved at "vende om"!
Hvad er det mon for en mand jeg skal fortælle ALT det jeg plejer at skjule så godt som muligt!
Vil han bare sende mig hjem med beskeden om at jeg er lettere sindsyg??!!
Nu har jeg ventet meget længe på den her udredning og er virkelig kommet dertil, hvor jeg bare rigtig gerne vil have noget hjælp.. Uha..
Jeg vil gerne fortælle ALT, men har lidt svært ved selv at "huske" på alt der er værd at fortælle, så har skrevet en liste, over de ting jeg mener vil være brugbart for herren.. Andre der gjorde det, da de blev udredt?
Tænker at det jo ikke kan skade, men er bange for at han slet ikke gider se på papiret.. Så blir jeg skuffet, for har virkelig brugt lang tid og mange tanker, på at "rensage" mig selv. Føler ikke han får alt at vide, hvis ikke han læser det
Men jeg er spændt ja.. Føler lidt at imorgen kan være starten på et nyt, bedre og lettere liv for mig og min familie.. Men frygter samtidig at det kan være starten på, at andre skal se mig som endnu mere underlig end de hidtil har gjort.. Er jeg bare mærkelig at have det sådan?
Det er jo egentlig en stor og skræmmende ting, at man nok får at vide at man lider af et eller andet.. Indtil videre har det bare været sådan som jeg er og jeg har for det meste troet at jeg bare var født mærkelig (Er jeg jo også, men har altid bare troet at sådan skulle jeg bare være, selvom det til tider kan være ret uudholdeligt!)
Bliver diagnosen OCD? ADD eller bare bare TOTAL TOSSE! he he
Er egentlig ret ligeglad, bare jeg får nogle værktøjer til at bekæmpe det værste.. Vil såååå gerne prøve at have et liv som ikke er præget af hvad jeg "tåler og hvad jeg ikke tåler"! Men som i stedet er præget af hvad jeg gerne vil og har lyst til!
Hvis nogen når at læse med her inden imorgen formiddag kl. 10.30, så smid hjertens gerne en lille fortælling om jeres følelser inden det første møde med virkeligheden (psykiateren mm.)
Hilsen mig

Besvar med citat

Ting jeg nok godt vidste i forvejen.
Jeg har det bedst hvis jeg har styr på ALT!