Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Pille tapet af væg

Registreringsdato
    Mar 2010

Standard Pille tapet af væg

hej
    jeg lider af trikotillomani og det brød ud da jeg var omkring 7 år gammel.

nu til en ting da jeg var lille havde jeg et problem på mit værelse når jeg skulle ligge og sove. jeg lå og pillede tapetet af væggen!! det førte faktis til at jeg ikke kunne falde i søvn før jeg havde ligget og pillet tapet af i et bestemt stykke tid, eller en besmemt størrelse område. og selvom jeg havde brugt al tiden eller havde pillet et stort nok stykke af ville det hele tiden have mere, ligesom trikotillomani, hvor der hele tiden er et hår mere der vil ud.

at pille tapeten af gav mig helt den samme følelse som det at hive et hår ud gør i dag. for lige at forklare, tapeten kan pilles af i meget bittesmå stykker, altså hvor man lige tager neglen ind under det der sidder lidt løst, og vrigger den tilbage så der ryger et lille stykke af.

min mor var ved at gå helt amok over det jeg gjorde det meget længe. og selvom jeg gerne ville stoppe fordi hun jo blev sur kunne jeg faktisk ikke.

vil gerne vide om denne ting har noget med min trikotillomani at gøre?? synes bare det er vildt mærkeligt har aldrig hørt om det før men ja det er jo den helt samme følelse der kommer over en.

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: Pille tapet af væg

Hej med dig.

Jeg kender ikke til din sygdom overhovedet, men prøv at spørg på http://thecrazies.freeforums.org/index.php
    Der er vist nogle stykker med trikotillomani - Håber du finder svar

Tanker fra Sofie.
    "Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
    -Martin Holmgaard Laursen

Registreringsdato
    Dec 2009

Standard Sv: Pille tapet af væg

har haft det samme.. :) jeg har også rykket hår ud på mig selv og fjernet maling fra væggen. :) :)

Lignende emner

1. At pille i sig selv/i sår
    By FieTüchsen in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 14. May 2009, 21:29

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •