Viser resultater 1 til 9 af 9

Emne: Kan de nægte mig hjælp ?

Registreringsdato
    Feb 2008

Standard Kan de nægte mig hjælp ?

Hej alle.

Jeg har haft ocd stort set hele mit liv og lider også af adhd samt personligheds forstyrrelse - nu får i den korte version, jeg har gået i behandling i 4-5år deromkring og efter en masse dårlige oplevelser med medicin valgte jeg at stoppe medicinsk behandling hvilket resulterede i psykiatrien ikke kunne hjælpe mig længere - jeg har nu være uden behandling i godt 6mdr.. Den 12.03.2010 kørte en mand op bag i mig og totalskadede min bil samt jeg røg på hospitalet - jeg er igang som pædagogstuderende og er ved mit 5 semester, dette er jeg nu blevet nød til at stoppe da jeg har det af helvedes til - jeg magter knap nok gå udenfor en dør MILDT sagt - jeg har det af h til og er bange for jeg er ved at udvikle angst, idet jeg ikke tør tage telefonen når den ringer. jeg får ondt i maven når jeg selv skal tage kontakt til nogen via telefonen - endda herinde. Osv. Jeg har fået en henvisning fra egen læge til psykiatrien og ventede på tid til samtale ! I dag får jeg så et brev hvori der står at min henvisning er blevet afsluttet og jeg skal tale med egen læge - kan de NÆGTE mig behandling ? Jeg får det værre og værre dag for dag og er så fustreret! Undskyld alle stavefejlene men magter ikke rette når mine fingre rammer forkert.

Registreringsdato
    Aug 2006
    Lokation
    Østjylland
    Alder
    28

Standard Sv: Kan de nægte mig hjælp ?

Hej med dig.

Jeg synes, at du skal snakke med din socialrådgiver i psykiatrien.
    Er det medicinsk behandling, du har været i, i 4-5 år? Nu kender jeg ikke til ADHD, men når du har tre diagnoser burde du få hjælp ved kommunen - Også selv om du ikke tager medicin mere.

//Sofie.
    "Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
    -Martin Holmgaard Laursen

Registreringsdato
    Feb 2008

Hej Sofie

Og tusind tak for svar