Hej alle.
Jeg har haft ocd stort set hele mit liv og lider også af adhd samt personligheds forstyrrelse - nu får i den korte version, jeg har gået i behandling i 4-5år deromkring og efter en masse dårlige oplevelser med medicin valgte jeg at stoppe medicinsk behandling hvilket resulterede i psykiatrien ikke kunne hjælpe mig længere - jeg har nu være uden behandling i godt 6mdr.. Den 12.03.2010 kørte en mand op bag i mig og totalskadede min bil samt jeg røg på hospitalet - jeg er igang som pædagogstuderende og er ved mit 5 semester, dette er jeg nu blevet nød til at stoppe da jeg har det af helvedes til - jeg magter knap nok gå udenfor en dør MILDT sagt - jeg har det af h til og er bange for jeg er ved at udvikle angst, idet jeg ikke tør tage telefonen når den ringer. jeg får ondt i maven når jeg selv skal tage kontakt til nogen via telefonen - endda herinde. Osv. Jeg har fået en henvisning fra egen læge til psykiatrien og ventede på tid til samtale ! I dag får jeg så et brev hvori der står at min henvisning er blevet afsluttet og jeg skal tale med egen læge - kan de NÆGTE mig behandling ? Jeg får det værre og værre dag for dag og er så fustreret! Undskyld alle stavefejlene men magter ikke rette når mine fingre rammer forkert.

Besvar med citat