-
Holdbar helbredelse
Det skriger i mit hjerte når jeg hører eller læser om folk som lider af ocd. Jeg har selv lidt af denne smertelige, dræbende sygdom i mere end 30 år og ved hvor svært det er at få den rigtige behandling, for ikke at sige hvor let det er at blive vildledt. selv har jeg vel brugt ca 100.000 kr. inden jeg fandt ud af, at de behandlingsformer, jeg kom i kontakt med ikke duede. Jeg fik ganske vist redskaber som var brugbare på nogle områder af mit liv og som kunne styrke min identitet, men jeg fik aldrig holdbare redskaber som fjernede min ocd, eller angst og depressioner uden en ekstrem, meget anderledes hjælp. :!: :!:
Jeg kunne derfor godt tænke mig at få af vide fra andre som er i behandling eller har været det, syntes du eller I at det hjælper på en sådan måde at, du/I er fuldstændig frie fra sygdommen? Det er nemlig ikke det jeg oftest hører når jeg taler med ocd ofre. Hvis man er blevet frie, kræver det så en bestemt form for vedligeholdelse? :roll: :?:
-
Jeg er blevet 100% rask efter ca. 5 år med sygdommen. Se mine indlæg i http://ocd-foreningen.dk/forum/viewtopic.php?t=38 og http://ocd-foreningen.dk/forum/viewtopic.php?t=22 (i sidstnævnte står jeg vist desværre blot som gæst, men indlæget er skrevet Søn Maj 15, 2005, 22:45
-
KENDES DER NOGLE ERFARINGER MED OCD OG OVERGANGSALDEREN?
JEG HAR HAFT OCD SIDEN 1997 - I DE MELLEMLIGGENDE ÅR HAR DET VÆRET OK VED HJÆLP AF ZOLOFT - MEN DE SENESTE MDR. HAR DET ÆNDRET SIG - OG JEG ER I OVERGANGSALDEREN.
DERFOR SPØRGSMÅLET!
I ØVRIGT ER DET EN VILD GOD HJ.-SIDE I HAR FÅET LAVET - MED MULIGHED FOR AT ALLE OS MED OCD KAN KOMME TIL AT TALE SAMMEN. DET ER VIGTIGT.
MVH. LC! :|
-
Hej LC
Tak for rosen :mrgreen:
Jeg ved ikke om overgangsalderen kan have en betydning. Hvis medicinen har virket og du ikke har bivirkninger, kan du evt. i samråd med din læge prøve at øge dosis.
mvh. mads
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke skrive svar
- Du kan ikke indsende vedhæftninger
- Du kan ikke rette dine indlæg
-
Forum regler