Men jeg vil ikke længere leve med at må låse mig og lillebror inde på værelset når hun truer med kniv ....
jeg vil ikke længere slås på, jeg vil ikke længere se min søn leve i angst for hendes raserianfald...
Jeg vil ikke længere leve med at skulle stå op til en selvkomponeret sang der hedder "jeg hader min mor"
Nu har du ikke kommenteret på mit indlæg. Nu spørger jeg så mere direkte:
Hvad går hendes OCD ud på ?
(At true evt med knive og/eller udøve vold er ikke OCD ! - derimod kan det være en OCD-ramts værste mareridt - f.eks mit)
Hvis du ikke ved hvad hendes OCD går ud på, synes jeg du skal printe mit indlæg ud - og gå til diagnose-stilleren og spørge om hvorvidt der kan være tale om en fejl - og skriv så gerne svaret herinde ...
Hvem har givet hende diagnosen ? (læge, psykolog eller psykiater)
Hvilken medicin tager hun ?
Har hun gået til psykolog med stortkendskab til OCD? (som anerkender diagnosen?)
Umiddelbart underbygger det du skriver nu kun det, som jeg svarede i første indlæg. Nemlig:
På mig giver denne beskrivelse ikke et billede af at din datter er 'en klassisk' OCD-ramt. Faktisk kunne noget af det du nævner lyde mere som medicin-virkning (særligt hvis den blandes med alkohol) - eller nogle helt andre (mere alvorlige) psykiske problemer ...
For at skrive det mere direkte.
Jeg tvivler på din datter kun (evt udelukkende) er OCD-ramt.
Umiddelbart lyder det på mig som hun (også?) er ramt af skizofreni eller psykopati.