Hejsa :=)
Har haft OCD i mange uden rigtigt at vide det, troede jeg var ved at blive sindssyg på grund af alle de tanker og tanke-billeder der hele tiden dukkede op i ens bevidsthed.Det var jeg så ikke fik jeg at vide af en psykolog, men lige nu synes jeg bare mine tanker er helt ude i skoven, hvilket man bare bliver endnu mere ked af det af!
Et par eksempler på hvad mine tanker kunne være: Hvis jeg står ude på min altan, så får jeg tanken om at jeg skulle kunne finde på at springe ud over. Jo en kende træls når det ikke lige er det man har allermest lyst til
Eller tanken om at springe ud foran toget når det kører ind på perronen, eller pludselig miste kontrollen og overfalde nogle tilfældig på gaden. Tanker om at man har et eller andet kryp eller insekt i kroppen, eller man er bange for at blive overfaldet bagfra... osv osv..
Jeg ville høre om andre har lignende tanker, ikke at det ville være super fedt for dem, men synes det ville være rart at hører fra andre der måske kæmper med noget i samme stil![]()

Besvar med citat
Og det er ikke, fordi jeg har lyst til at gøre det..bare nogle tanker.
!!! Gør disse ting igen og igen, så vil tanken miste sin skræmmende kræft og blive ubetydelig for dig!!! Det LOVER jeg. Ps De dejligeste og mest følsomme mennesker jeg kender har ocd. Kærligeste hilsner og god arbejdslyst!! Kao