Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Mangler nogen at snakke med...

Registreringsdato
    Jul 2009

Standard Mangler nogen at snakke med...

Hej

Jeg er en pige på 24 år fra sønderjylland, som har haft OCD siden jeg var 10. Jeg har i dag store problemer med at begive mig udendørs selv, hvilket betyder, at jeg ikke har nemt ved at møde andre. Dette betyder, at min omgangskreds er skrumbet meget ind gennem årene, og kunne egentlig godt tænke mig at snakke/skrive med nogen - Måske ikke altid om OCD... Håber at høre fra nogen.

MVH
    Louise

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard Sv: Mangler nogen at snakke med...

Hej Louise.

Det er hårdt at være dig. Jeg har selv været der.
    Et eller andet sted virker det helt dumt at skrive det til dig, nu hvor du ikke kommer uden for en dør, men du har mulighed for at møde andre OCD ramte i lokalgrupperne rundt omkring i landet. Er det evt. noget for dig? Der er blandt andet en i Sønderborg.
    Grupperne kan du læse om her: http://ocd-foreningen.dk/regioner/region-syddanmark/
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Oct 2008

Standard Sv: Mangler nogen at snakke med...

Hej Louise

Det er hårdt at have ocd.Selv har jeg haft ocd siden jeg var 18 år og jeg er idag 36 år,føler mig også tit helt alene med det at have ocd.Mit ocd viser sig først om aftenen,så bliver jeg ængstelig og skal kontrolere mange ting,så tit sover jeg enormt dårligt om natten,så du er ikke alene om problemet ocd Louise, er også sønderjyde

Hilsen

Peter

Lignende emner

1. At Snakke Med Nogen
    By Thomaz in forum Netværksforum for voksne med OCD
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 10. December 2009, 22:45
  2. Nogen at snakke med
    By Kaka in forum Netværksforum for voksne med OCD
    Svar: 5
    Nyeste indlæg: 22. June 2009, 16:57

Regler for indlæg