Sv: Træt af det.
Hej med dig.
Velkommen til forummet 
Jeg tror, at det er ret normalt for folk med OCD at være træt. Vores hjerner er jo konstant på overarbejde, når vi oven i normale tanker har vores OCD.
Jeg sover også helst 10 timer hver nat, og ofte sover jeg også middagslur, hvis jeg kan få tid til det. Det har jeg behov for, og lige som dig kan jeg få hovedpine, hvis ikke jeg får min søvn, fordi min hjerne jo arbejder på højtryk i de timer, jeg er vågen.
Du har ret i, at det ikke er ret fedt at skulle sove så meget, når man er på vores alder (jeg er selv 25), men jeg tror, at du bliver nødt til at acceptere det, desværre.
Du kan selvfølgelig drikke noget kaffe for at holde dig vågen om aftenen, men hvis din krop har brug for søvn, så skal den have det, ellers bryder du sammen før eller senere.
Jeg har det ofte i perioder, hvor jeg sover meget. I de perioder mediterer jeg meget. For at få alle tanker ud af hovedet et kort øjeblik, så jeg har energi til resten af dagen. Det er nemlig hurtigere at meditere, end det er at sove til middag, og for mig giver det samme, hvis ikke bedre energi 
Håber du kan bruge det til noget 
Tanker fra Sofie.
"Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
-Martin Holmgaard Laursen