Hejsa.
Jeg er en pige på 23 år. Fik en datter for 3 mdr siden, så NU vil jeg have styr på det her, så jeg kan bruge min tid 100 % på hende, og ikke på disse åndsvage tanker.
Jeg deler ord alle de stavelser de er muligt, både forfra til midten, fra midten til enden, og bagfra, og så hele ordet igen. Jeg kan dårligt nok læse en bog eller se en film mer, uden at miste hele handlingen pga dette. Jeg siger også tit til mig selv, flere gange om dagen, og faktisk altid når jeg er udendørs, fx. at "hvis jeg ik når at køre hen forbi det næste træ, inden der kommer en bil, dør min mor i morgen". Hvis jeg så ikke lige når det, tænker jeg dog ikke mere over det.
Jeg skal ha alle ting/ord til at gå op i 7 eller 8 på den ene eller anden måde. Absolut ikke tallet 6. Så betyder det nærmest det død og ødelæggelse igen.
Jeg kunne blive ved længe endnu, men vil først lige høre, om I synes det lyder som noget, jeg kan/skal få undersøgt nærmere.
Hvor henvender man sig, få et få af/bekræftet, om man har OCD.
Det startede, da jeg var omkring 16 år, så det har stået på 7-8 år nu, og bliver værre og værre. Grunden til jeg ikke har gjort mere ud af det, er, at jeg synes det virker så uoverskueligt. Ved heller ikke, hvor man går hen med sådan noget. Tror lægen nu på mig, osv ...
Håber, der er nogen, der lige vil give mig en kommentar til mit indlæg.
Venlig hilsen Helene.

Besvar med citat