Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Hvilken form for lykkepiller skal jeg tage?

Registreringsdato
    Feb 2009

Standard Hvilken form for lykkepiller skal jeg tage?

Hej

Er 16 år og jeg fandt ud af for godt 3 måneder siden at jeg havde OCD. Det gjorde jeg ved at jeg pludselig fik angst for at jeg havde HIV, selvom det var den mest latterlige grund overhovedet. Det er jeg så kommet over, men det har imellemtiden ødelagt mit forhold med min kæreste som jeg var meget glad for. Så nu står jeg her, skide depressiv og har en læge som ikke tør udskrive nogle form for medicin selvom alle har vurderet at jeg nok burde medicineres. Jeg kan heller ikke få tid til en psykiater da der først er tid om 6 måneder.

Er der nogen der har et forslag til hvilken form for medicin jeg burde tage?

O.

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard Sv: Hvilken form for lykkepiller skal jeg tage?

Hej med dig.

Har du fået stillet diagnosen OCD, eller har du givet dig selv diagnosen, fordi du er blevet angst for at have HIV?

Hvem er alle, som har vurderet, at du bør medicineres, når det åbenbart ikke er en læge?
    Der er jo forskel på at have kærestesorger/være ked af det og på at have en reel depression.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Mar 2009

Citer Oprindeligt indsendt af No1.0s Se indlæg
    Hej

Er 16 år og jeg fandt ud af for godt 3 måneder siden at jeg havde OCD. Det gjorde jeg ved at jeg pludselig fik angst for at jeg havde HIV, selvom det var den mest latterlige grund overhovedet. Det er jeg så kommet over, men det har imellemtiden ødelagt mit forhold med min kæreste som jeg var meget glad for. Så nu står jeg her, skide depressiv og har en læge som ikke tør udskrive nogle form for medicin selvom alle har vurderet at jeg nok burde medicineres. Jeg kan heller ikke få tid til en psykiater da der først er tid om 6 måneder.

O.
    Du skal have haft tankerne i flere uger og de skal være tilbagevendende, og OCD er som regel ikke lige noget man kommer over... (så jeg er skeptisk). Forståeligt nok er du ked af det af - og nok også lidt deprimeret. I givet fald kan jeg da anbefale perikon, som du kan tage uden din læge udskriver det, men du skal nok op på 3 stk. Modigen om dagen. (perikon virker mod mere end modløshed)

Registreringsdato
    Mar 2009

Citer Oprindeligt indsendt af No1.0s Se indlæg
    Hej

Så nu står jeg her, skide depressiv ....

O.
    Jeg vil gerne tilføje at store mængder af bananer vil være fornuftigt....

Lignende emner

1. Så er det tid til medicin! Bedre sent end aldrig! Hvilken?
    By Mom2-4 in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 11. June 2010, 19:20
  2. Lykkepiller
    By Anna in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 20. December 2008, 19:26
  3. Lykkepiller
    By kim in forum Behandling af OCD
    Svar: 3
    Nyeste indlæg: 11. August 2008, 13:50
  4. hvilken medicin