Hej Alle, nu har jeg efter lang tids stædighed, besluttet at prøve medicin men er usikker på hvilke? Skal jeg vælge Cipramil eller Cipralex, er der nogle der har prøvet disse midler og kan sige noget om dem.
Ha' det rigtig godt.
Hilsen
Naksen
Hej Alle, nu har jeg efter lang tids stædighed, besluttet at prøve medicin men er usikker på hvilke? Skal jeg vælge Cipramil eller Cipralex, er der nogle der har prøvet disse midler og kan sige noget om dem.
Ha' det rigtig godt.
Hilsen
Naksen
Hejsa.
Jeg har taget Cipralex i ca. 2 år. Jeg startede med 10 mg, men øgede hurtigt til 15 mg.
Jeg tog ca. 10 kg på og har haft meget svært ved at tabe det efterfølgende. Men jeg har haft glæde af dem, samt terapi
De første 2-3 uger, da jeg begyndte på medicin, var mit humør meget svingende, og jeg havde stor lyst til at stoppe, men det blev heldigvis bedre, og jeg har det rigtig godt i dag, men jeg skal nok tage medicin i noget tid endnu, men hellere det, end at have det skidt
Spørg endelig, hvis du har flere spørgsmål
Tanker fra Sofie.
"Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
-Martin Holmgaard Laursen
Hej Sofie, tak for svaret.
MVH
Naksen
Hej Naksen
Jeg har fået cipralex af to omgange. Men det har ik haft den ønskede virkning på mig. Jeg fik det mod depression dengang, men det gav den modsatte effekt - jeg fik det værre. Det har heller ik haft virkning mod min ocd. Mine bivirkninger var hovedsageligt træthed, min appetit ændrede sig ik.
Ved ik om det kan hjælpe dig, men nu har jeg gjort forsøget:)
Hilsen Akka