hejsa.
bedst som man tror man kender sine tvangstanker kan der dukke nogte nyt op. Mine tanker har normalt altid kredset omkring at gøre andre eller mig selv fortræd, blive masse-morder, sindsyg kannibal eller andre virkelige voldsomme ting men det er dog HELDIGVIS ved at være længe siden disse tanker har trængt sig på og jeg har det den dag idag meget bedre efter behandling for ocd. Den er stort set væk i perioder.
Men nu er jeg så begyndt at få tanker om at det kunne være forfærdeligt at blive dement, eller bare glemme hvem man var. Vågner tit om natten med angst i kroppen fordi jeg er bange for ikke at vide hvor jeg er og hvem min kæreste er osv... Det har så givet mig en slags ritualer hvor jeg inde i hovedet skal sige min kærestes navn, mit eget, hvor jeg bor osv! FRUSTRERENDE!
Men er der andre der kender til lige den slaqs tvangstanker? Frygten for at glemme? Jeg ved tvangstanker kan have alle former og afskygninger men denne her er altså sær synes jeg!
underlige tanker skræmmer mig heldigvis ikke så meget mere, jeg har lært at vide at det "bare" er min ocd.
Men Håber nogen har lidt erfaring at dele :)
Hilsner fra charlotte

Besvar med citat