Hej hej.
Jeg begyndte igår at tage Sertralin 50 mg, men jeg har bare fået så mange bivirkninger. Jeg har opkastninger, virkelig dårlig mave, ekstrem kvalme og så har jeg ikke sovet hele natten. Selvom jeg bare er ekstrem træt, kan jeg bare ikke finde ro og falde i søvn. Der ud over er det som om at mine tænder er limet sammen. Altså jeg kommer til at bide meget hårdt sammen hele tiden. Så jeg har allerede ondt i mine kæber.
Jeg overvejer nu allerede at stoppe med benhandlingen. Jeg har en søn på 7 mdr. og jeg bliver jo nød til at være frisk til at kunne tage mig af ham. Men på den anden side vil jeg jo også gerne få det bedre med min ocd. Jeg har haft ocd siden jeg var 3 år, og det er først nu at jeg er gået med til at komme i behandling. Jeg har en rigtig stort ønske om at behandlingen har skal hjælpe, men jeg må indrømme at jeg mine tvivl om det virker kun med adfærdsterrapi eller om det er nødvendigt at jeg fortsætter med Sertralin.
Hvad er jeres erfaringer med behandling? Og ville i stoppe med Sertralin hvis det var jer?

Besvar med citat