Hej.,
Jeg har været væk fra siden i noget tid, fordi jeg prøvede at fortrænge at jeg skulle have et problem. Men nu er det igen dukket op og jeg kan ikke få det til at forsvinde!
jeg har mange tvangstanker, men det som volder mig største problemer lige nu, er at jeg ikke tør røre mig og vaske mig under mine fødder. Det er lidt svært at forklare hvordan det skete, men da jeg var i bad i morges var jeg kommet til at tille mig på risten hvor jeg så blev bange for at jeg blev bidt af en rotte. Og så endte dt med at jeg kom til at røre mig under min fod. Jeg har vasket hænder igen og igen idag bagefter, og gjort alting rent som jeg har rørt ved . jeg er bange for at få vorter på hænderne, og bange for at smitte andre med det, eller mig selv til andre steder på kroppen! .. men jeg bliver ved med at føle mig beskidt, så nu vasker jeg igen hænder igen og igen og.. når jeg har rørt ved noget, og sådan.
er det noget ocd værk? det skal siges at det ikke kun rer idag at jeg har det sådan, det er været muligt at holde det nede ved at være meget påpasselig med ikke at røre ved mine fødder.
når jeg så er kommet igang med at vaske hænder så skal de vasket mellem 6 og 10 gange. hvis der er både stykke sæbe og flydende skal jeg bruge begge dele, og samme antal gange, ellers bliver hænderne slet ikke rene..
hvad tror I?
Sommersol

Besvar med citat