Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Kan ikke holde det nede mere.. hvad tror I?

Registreringsdato
    Mar 2008

Standard Kan ikke holde det nede mere.. hvad tror I?

Hej.,
    Jeg har været væk fra siden i noget tid, fordi jeg prøvede at fortrænge at jeg skulle have et problem. Men nu er det igen dukket op og jeg kan ikke få det til at forsvinde!
    jeg har mange tvangstanker, men det som volder mig største problemer lige nu, er at jeg ikke tør røre mig og vaske mig under mine fødder. Det er lidt svært at forklare hvordan det skete, men da jeg var i bad i morges var jeg kommet til at tille mig på risten hvor jeg så blev bange for at jeg blev bidt af en rotte. Og så endte dt med at jeg kom til at røre mig under min fod. Jeg har vasket hænder igen og igen idag bagefter, og gjort alting rent som jeg har rørt ved . jeg er bange for at få vorter på hænderne, og bange for at smitte andre med det, eller mig selv til andre steder på kroppen! .. men jeg bliver ved med at føle mig beskidt, så nu vasker jeg igen hænder igen og igen og.. når jeg har rørt ved noget, og sådan.
    er det noget ocd værk? det skal siges at det ikke kun rer idag at jeg har det sådan, det er været muligt at holde det nede ved at være meget påpasselig med ikke at røre ved mine fødder.
    når jeg så er kommet igang med at vaske hænder så skal de vasket mellem 6 og 10 gange. hvis der er både stykke sæbe og flydende skal jeg bruge begge dele, og samme antal gange, ellers bliver hænderne slet ikke rene..

hvad tror I?
    Sommersol

Registreringsdato
    Nov 2007

Standard Sv: Kan ikke holde det nede mere.. hvad tror I?

kære Sommersol
    - hvorfor blev du bange for at være bidt af rotter -
    skulle du få fodvorte, så er det altså nemt at fjerne - man kan selv gøre det - så når du er så bange for at få fodvorter - og når du ikke føler dig ren selv efter megen vask så vil jeg sige det lyder rigtig meget som ocd
    tanker fra mig

Registreringsdato
    Mar 2008

Standard Sv: Kan ikke holde det nede mere.. hvad tror I?

Jeg blev bare bange for at den kom af risten og bed mig. Jeg er det stadig, så det er meget svært at tage bad, da jeg er nødt til at se ned på risten hele tiden, for ellers kommer den op.
    Jeg ved godt de kan fjernes, men jeg er stadig bange for at få dem alle steder. og bange for at smitte andre med dem, eller andre bakterier.
    som jeg skriver nu, kan jeg ikke huske om jeg skrev det her før også, men jeg er nødt til at vaske hænder mange gange. enten 6 eller 10 gange. hvis flere, skal det også være et lige antal. Kommer jeg ud af tællen, så er det skidt. for jeg bliver ikke ren hvis jeg har vasket et ulige antal gange :( og så kan jeg blive ved og ved med at vaske, men finder aldrig ud af om jeg har gjort det, det rigtige antal gange :/

Lignende emner

1. Jeg vil have hjælp, men vil ikke fortælle nogen om det.. Hvad gør jeg? :)
    By DenLille in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 12
    Nyeste indlæg: 5. January 2009, 15:28
  2. Tror min kæreste har OCD
    By Rikke79 in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 7
    Nyeste indlæg: 24. June 2008, 23:19
  3. Nu er jeg endnu mere i tvivl om jeg har ocd eller jeg er syg i roen :(
    By Marie24 in forum Tvangstanker Tvangshandlinger
    Svar: 3
    Nyeste indlæg: 7. December 2007, 00:55
  4. Medicinsuccess, tror jeg!