Hey, for tiden har jeg vanskeligheder med at falde i søvn om natten, og oveni dette har jeg omkring 4 opvågninger i løbet af nattet. Når disse opvågninger forkommer bruger jeg en halv til en hel time på at sove igen. Dette gør at når jeg for eksempel sover kl 12 om natten, og står ud af sengen kl 12 igen, skulle man tro at jeg har fået omkring 10-12 timers søvn, men nej på grund af ritualerne i forbindelse med min søvn og irriterende opvågninger får jeg faktisk kun 6 timer i løbet af de tolv timer jeg har ligger i min seng. Er jeg helddig får jeg omkring 7 til otte, er jeg uheldig får jeg 5. Dettte irritere mig da det forringer min søvnkvalitet, og udtømmer en del af min energi i løbet af dagen. 6 timer lyder måske godt for nogle, men det er 6 timer med opvågninger imellem, og derfor føles de 6 timer mere som 4 timer. Jeg har brug for så meget søvn som muligt, og kæmper også for det. Jeg går hos en privat praktiserende psykolog, hvor jeg får (KAT) mod OCD og depression. Anywho vil bare hører om der er andre der også har søvnbesvær eller insomnia, og hvordan i tackler det....... Mark Jaro

Besvar med citat
Så man skal ik ha for meget i starten