Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Åh hjælp

Registreringsdato
    Aug 2008

Standard Åh hjælp

Hej

Blec deltidssygemeldt den 29/9 og det blev ændret til en fuldtidssygemelding torsdag i sidste uge..
    Jeg har haft OCD altid, og havde 4 frygtelige år fra jeg var 18 til jeg var 22.
    Idag er jeg 38 og nu er det hele brudt ud igen i fuld flor (efter jeg havde lært at holde det nede) efter en nedtur i januar med depression og stress.
    Jeg vasker mig, er bange for tanker og hvad jeg rører og har det SÅ skidt.
    Efter endnu en søvnløs nat fik jeg lige behov for at skrive herinde.

Jeg går til psykolog og er på 40 mg Cipramil pr dag.

Synes stadig jeg får det værre og værre. Idag kommer et par af mine bedste venner ud og ser til mig...er ved at sætte mig i panik.
    Panikker allerede over at jeg på et tidspunkt skal ind og snakke med kommunen pga min sygemelding - er så bange for ikke at blive forstået.

Jeg har whiplash oveni min OCD og har kroniske smerter og en men´grad på 15%.....

Øv jeg synes det hele er svært...

Nogen der kan løfte mig lidt og komme med lidt skulderklap eller et knus...

Malene

Registreringsdato
    Nov 2007

Standard Sv: Åh hjælp

Kære Malene

Du kan godt - du har vist, at du kunne før, da du var 22 - som jeg forstår ud af dine skriverier. Så kan du også finde vej nu - vej til bedring - du må finde dine styrker og tro du kan -

tanker fra mig (der er angst og ocd-ramt)

Registreringsdato
    Jul 2008

Hey erfaringerne vidner om at du har styrken og overblikket for at komme ud at hårde tider, så du har god grund til at tro på dig selv. Jeg ved det er svært med de søvnløse nætter, for lider selv af OCD og depression, og det udmønter sig ofte ud i søvnløse nætter. Men jeg tror på at du kan komme igennem den her periode i dit liv, du skal tro på dig selv, for du har styrken. Sidst men ikke mindst husk at omgive dig selv med varme og dejlige mennesker.

Registreringsdato
    Jan 2008
    Lokation
    Østjylland

Hej Malleh og Jaro.
    I skriver begge, at I ligger søvnløs om natten. Jeg har selv OCD og depression. Da jeg selv har haft problemer med nattesøvnen fik jeg ordineret seropuel. det er egentlig antipsykotisk medicin, men man sover vildt godt på det. hvis man ikke er vant til at få det, skal der ikke mere end 25 mg til før at man kan sove. og mange får altså flere hundrede mg mod deres sindstilstand. selv får jeg 100mg og jeg sover rigtig godt. jeg synes I skal snakke med jeres læge/psykiater om det, for det er det værd. og man bliver ikke afhængig af det, som man f.eks. gør med sovemedicin.
    Held og lykke med det.

Akka

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •