Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Pension.

Registreringsdato
    Jul 2007

Standard Pension.

Hej.

Nu er jeg endelig blevet indstillet til pension og det er jeg glad for. Det projekt jeg går hos udarbejder papirerne og min sagsbehandler hos kommunen er også med i det. Mit spørgsmål er om der er andre der har prøvet lign. og som måske ved hvor lang tid sådan noget tager. Og om I tror der er gode muligheder for at jeg får den. For det håber jeg virkelig på.

Ved det var lidt rodet, havde bare brug for lige at sende mine spørgsmål ud i forummet.

Hilsen fra Angel

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard Sv: Pension.

Hej Angel.

Jeg fik bevilliget førtidspension for 3 år siden. Jeg tror, at kommunen var et halvt år om at behandle min ansøgning. Det skal dog lige siges, at jeg søgte om den uden min sagsbehandlers opbakning, og generelt har min kommune ikke været mig venligt stillet.

Jeg kan ikke svare dig på, om der er stor sandsynlighed for, at du får den bevilliget. Det afhænger af så meget. Det samme gør sagsbehandlingstiden.

Held og lykke med det.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Jan 2009

Standard Sv: Pension.

Hejsa.

Jeg fik i 2002 den mellemste førtidspension p.g.a. anden psykisk sygdom end OCD, men i 2004 fik jeg i Aalborg konstateret OCD på psykiatrisk syghus, og det udløste den højeste pension. Men hvordan dine muligheder ser ud, kan jeg selvfølgelig ikke sige. Ole

Lignende emner

1. ocd og pension
    By gulegummistøvler in forum At leve med OCD
    Svar: 6
    Nyeste indlæg: 27. December 2008, 16:45
  2. Ang. ocd og pension.
    By angel in forum Dokumentation, Jura og Lovgivning
    Svar: 6
    Nyeste indlæg: 27. October 2007, 22:54
  3. TBUP - Tøllese Børne- og Ungdoms Pension
    By Traveller in forum Behandling af OCD
    Svar: 4