Viser resultater 1 til 6 af 6

Emne: træt af ocd

Registreringsdato
    Oct 2008

Standard træt af ocd

Hej, jeg er en 35 årig ung mand som lider af ocd,min ocd består i at tjekke alting,ligefra at tjekke bilen i garagen til om vandhanen er helt slukket,lige nu får jeg seroxat og seroquel,er jeg den eneste i verden der har det sådan?nogen der har et godt råd?.
    Hilsen
    Peter

Registreringsdato
    Sep 2008

Standard Sv: træt af ocd

Hej Peter
    Velkommen til jeg er selv en ung mand på 30, der lider af ocd jeg har ikke helt de samme tjekke ritualer, men føler nok mere at jeg tjekker mig selv hele tiden ikke fysisk men mentalt, lider af tvangstanker omkring pædofili, og tjekker mig selv hele tiden mentalt om jeg nu også er normal, det fylder en stor del af dagen.
    Men til dit spørgsmål må jeg nok svare at der er mange der har alle mulige ting de tjekker, så du er ikke den eneste.
    Har du også tvangstanker?

Venlig hilsen
    Chr

Registreringsdato
    Oct 2008

Hej Chr

Hej ,nej mit ocd består kun i at tjekke ting,nogle gange kan det være total opslidende at tjekke hele tiden de samme ting,er døren låst,er cd afspilleren tom,er min benzindunke til bilen spændt fast m.m,øv ocd er en dum lidelse.
    hilsen
    peter

Registreringsdato
    Jan 2008
    Lokation
    Østjylland

Hej Peter
    Jeg kan se at du får seroquel. Det er første gang jeg hører om en der får det udover mig selv. hvor stor dosis får du? og syns du at det virker? For 4 uger siden gik jeg op i 200 mg, men jeg syns ikke det har nogen virkning. spekulerer på om det overhovedet vil gi nogen virkning eller om jeg skal højere op. vil meget gerne høre din erfaring.

Hilsen Akka

Registreringsdato
    Oct 2008

hej Akka

Det er rigtig jeg får seroguel,jeg får 100 mg om aftenen,det får mig til at slappe af,jeg synes de virker rigtig godt,ved siden af får jeg 60 mg seroxat,det hjælper rigtig godt,og det går rigtig fint nu,håber ik jeg får tilbageslag igen.

hilsen
    Peter

Registreringsdato
    Jan 2008
    Lokation
    Østjylland

Hej peter

Jeg får også 100 mg om aftenen, og det får mig til at sove igennem hele natten. ellers har jeg sovet meget uroligt. jeg får også 60 mg cymbalta mod depression og det virker godt. jeg er nu gået ned på 100 igen efter at have været på 200 i 4-5 uger. det hjalp ingeting, så blev enig med min psykiater om at gå ned igen. var til et foredrag i torsdags, hvor en læge sagde at man kunne supplere ssri produkter med antipsykotisk medicin. så det må jo hjælpe nogen. bar ik lige mig og den her kombination.
    Men det er godt at høre at det hjælper nogen, så er der da håb forude:)

Hilsen Akka

Lignende emner

1. Træt af det.
    By Miss-jamig in forum At leve med OCD
    Svar: 4
    Nyeste indlæg: 24. May 2009, 21:21
  2. Det gør mig træt!
    By Vladimar in forum At leve med OCD
    Svar: 3
    Nyeste indlæg: 4. September 2008, 09:49
  3. Træt af at leve med min ocd...
    By angel in forum At leve med OCD