....................
....................
Sidst redigeret af LotteH : 3. March 2009 kl. 16:03
Hej,
Faktisk er jeg glad for det på jeres vegne.
Jeg håber, at I får det godt med det, og at I får positiv respons og forståelse.
Jeg har OCD, og det kan også være svært for mine forældre at håndtere.
Kh
Ida
Kære Lotte.
Jeg er glad for at høre, at I er kommet et skridt i den rigtige retning.
Jeg ved ikke, hvor lang tid der går.
Ting tager desværre tid, når det er gennem det offentlige.
Du lyder i dine indlæg generelt til at have svært ved at acceptere, at din søn har OCD. Tænk på de lyse sider og vær glad for, at han "bare" har OCD. Man kan godt leve længe og lykkeligt med denne sygdom.
Har du snakket med andre forældre fx. gennem OCD-foreningens møder? Der er jeg sikker på, at du kan møde andre forældre til OCD-ramte børn.
Tanker fra Sofie.
"Jeg har mine tanker. Jeg er ikke mine tanker."
-Martin Holmgaard Laursen
................................
Sidst redigeret af LotteH : 3. March 2009 kl. 16:03
Hej Lotte
det lyder som om vi er i samme båd. Min datter skal til udredning d.5/1. Jeg er bange for en million ting - allermest for at det her aldrig bliver bedre - at min lille unge aldrig vil komme til at fungere normalt........
Hvis du har lyst til at tale kan du jo sende en Pm.
Mvh.
Mor
Jeg er mor til en pige på nu 15, som har haft svær Ocd i et år og stadig går til samtaler hver uge. Hun har det heldigvis bedre end sidste år, men lever stadig et meget begrænset liv og hele vores "hus" er påvirket af det. Jeg kan helt følge jeres tanker og bekymringer: blir det bedre, blir hun rask, får hun mon et normalt liv.... Samtidig har man jo som forældre brug for at vænne sig til chokket, sorgen og tanken om at ens barn har en alvorlig psykisk lidelse.
Måske sku vi lave et forum for forældre..
Held og lykke til jer med den kommende samtale.
Vh Susanne
Hejsa.
Lige et input.
Man kan skrive om, hvordan det er at være pårørende til en OCD ramt i denne del af forummet: http://ocd-foreningen.dk/debat/forumdisplay.php?f=19
Med venlig hilsen
Lisbeth![]()
www.ocd-inderstinde.dk
Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
Elbert Hubbard