Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Geniale armbånd fra den engelske OCD forening

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Lightbulb Geniale armbånd fra den engelske OCD forening

Den engelske OCD forening - "OCD-UK" har lavet nogle armbånd, hvor der står "JUST A THOUGHT"?. Jeg har haft kendskab til armbåndene i mindst et år. Første gang, jeg opdagede det, var det ikke muligt at bestille dem, når man ikke boede i landet. Det er det dog blevet nu. Jeg har selv bestilt både flere armbånd og nøgleringe. Det virkede glimrende. Brevet blev sendt som et rekommanderet brev, så sikkerheden for modtagelsen er i top. En lille kritik har jeg dog til foreningen. Jeg bestilte armbånd i både voksen og ungdomsstørrelse. Jeg modtog dem kun i ungdomsstørrelsen. Heldigvis kan jeg passe ungdomsstørrelsen, men jeg skulle have brugt voksen størrelsen til nogle andre.

Hvis du er interesseret i at bestille noget fra OCD-UK, eller du blot ønsker at se lidt på deres hjemmeside, så er der et direkte link til armbåndene her:
    http://www.ocdshop.com/index.php?cPa...0b8ee75cbbb3ec

Måske er der flere end mig, der kan se det geniale i armbåndene og bruge dem til noget...
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Registreringsdato
    Dec 2007
    Lokation
    Odense
    Alder
    28

Standard Sv: Geniale armbånd fra den engelske OCD forening

Støtter man ved at købe dem? For så er det da genialt

Registreringsdato
    Dec 2010
    Lokation
    Kolding
    Alder
    29

Standard Sv: Geniale armbånd fra den engelske OCD forening

Det gør man. Noget af beløbet går til foreningen. Det er lidt ligesom de armbånd og ting, der støtter Kræftens bekæmpelse.
    Med venlig hilsen

Lisbeth
    www.ocd-inderstinde.dk

Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
    Elbert Hubbard

Lignende emner

1. En vigtig forening
    By løven in forum Behandling af OCD
    Svar: 1
    Nyeste indlæg: 14. November 2005, 22:22

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •