Når jeg læser om OCD, sidder jeg ofte med den fornemmelse af at jeg er den eneste der har min form for OCD. Når jeg ser eller læser om OCD, er det som oftes vist/fortalt sådan at det er mennesker der vasker hænder hele tiden, eller skal tjekke ting hele tiden. Min form for OCD kan man så at sige ikke se med det blotte øje, det siger jeg fordi jeg ikke har nogen synbare fysiske handlinger. Min Ocd eller angst ligger i dødsangst, jeg er rigtig bange for at dø. Jeg kan blive så bange at jeg går rundt og rundt på mit gulv og kan hverken sidde ned eller ligge. Mit hjerte hopper ud af takt og min tunge kan endda vokse. Jeg kan faktisk ikke falde til ro, før jeg får en sovepille og sover det væk, jeg har på et tidspunkt gået rundt på mit gulv i 7 timer. Jeg kan også være rigtig bange for at falde i søvn, for jeg er bange for at jeg skal dø i min søvn. Min angst ligger også i ord eller sætninger som omhandler død eller at der skal ske noget for nogen, så skal jeg sige noget tre gange tre inde i hovedet og er jeg bange for at jeg ikke har sagt det rigitgt, skal jeg sige det tre gange tre gange tre inde i hovedet igen. Jeg kan ikke fortælle hvad det er jeg skal sige, for så går noget også galt. Ved døde dyr i vejkanten skal jeg også sige det, for at de kommer godt herfra og også selv om jeg kan se det er en plastikpose, for man ved jo aldrig!! Jeg har på et tidspunkt også haft det sådan, at jeg ikke måtte trække vejret ved gravsteder, ligvogne eller begravelses forretninger, for så indhalerede jeg død. Jeg lyder helt tosset hva?Jeg omtaler også ofte mig selv som den tossede over for mine venner, eller at jeg jo er syg i mit hoved. For jeg ved jo godt at jeg ikke kan stoppe at jeg engang skal dø, så at bruge mine levende dage på at tænke over det, er jo spild af tid, men jeg er bare så bange! Der er kun en af mine veninder der har set mig når jeg får det som jeg kalder "et anfald". Jeg vil helst ikke have at nogen skal se mig sådan, jeg vil helst være alene og så alligevel ikke, for et eller andet sted ville jeg jo genre at der var en der kunne holde øje med mig, at jeg ikke lagde mig til at dø, så de kunne ringe efter hjælp.
ER JEG DEN ENESTE DER HAR DET SÅDAN????

Jeg omtaler også ofte mig selv som den tossede over for mine venner, eller at jeg jo er syg i mit hoved. For jeg ved jo godt at jeg ikke kan stoppe at jeg engang skal dø, så at bruge mine levende dage på at tænke over det, er jo spild af tid, men jeg er bare så bange! Der er kun en af mine veninder der har set mig når jeg får det som jeg kalder "et anfald". Jeg vil helst ikke have at nogen skal se mig sådan, jeg vil helst være alene og så alligevel ikke, for et eller andet sted ville jeg jo genre at der var en der kunne holde øje med mig, at jeg ikke lagde mig til at dø, så de kunne ringe efter hjælp.
Besvar med citat