Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: Nogen der kunne tænke sig at skrive?

Ida '96 Guest

Standard Nogen der kunne tænke sig at skrive?

Hej allesammen.

Jeg har tænkt på, om nogle herinde måske vil skrive sammen med mig?, for jeg savner at have nogen at snakke med det om, som forstår, hvordan jeg har det, og har mærket det samme på den ene eller den anden måde.
    Så jeg håber, at der er nogen derude, der vil skrive sammen, men det er jo frivilligt
    Kh

Ida

Registreringsdato
    May 2009

Standard Sv: Nogen der kunne tænke sig at skrive?

Hej. ja selvfølgelig har jeg det. det er ikke så længe siden at jeg fik konstateret at jeg havde ocd, og får medicin for det, men har stadig mit job som fabriksmedarbejder. jeg bor i sæby med min kæreste og vi har en dreng sammen på snart 2 år. ud over det har 2 drenge på 9 og 15 år, men ham på 15 bor på sjælland ved sin far. men ja du kan lige skrive tilbage, er da meget interseret i at hører fra dig.. PS er ny herinde.. Venlig hilsen fra janni1975

Registreringsdato
    Aug 2008

Hey.

Har svær OCD, bipolar lidelse og en depression, så jeg vil skam også meget gerne skrive med andre der lider...
    Ocd´en er mit største problem. Er så hæmmet af det!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jeg er gift, bor udenfor Randers med min mand og en masse dyr. Dyrene bringer mig trøst og af en eller anden grund har jeg ikke OCD ritualer omkring dem, så de er min "helle".
    vil så gerne arbejde med dyr, men lige nu er jeg i behandling s¨å skal måske slå koldt vand i blodet lige nu.
    Skriv endelig.
    KH Malene

Registreringsdato
    Jun 2009
    Lokation
    sdr.jylland
    Alder
    34

Hej med dig.

Jeg vil meget gerne skrive med dig. Jeg er først lige blevet medlem herinde igår så mangler også nogle at skrive med.
    Jeg har haft ocd siden jeg var 9år,er 31 nu,så kender lidt til det ss.

Kh. Chrisp

Registreringsdato
    Dec 2009
    Lokation
    Århus
    Alder
    25

Du/i er også velkommen til at skrive til mig... Jeg har lidt af det i 10 år, men har det under kontrol nu, så har et velfungerende liv nu, men har masser af erfaring og forståelse for hvordan det er at have OCD... vil rigtig gerne være til hjælp...

Lignende emner

1. Svar: 3
    Nyeste indlæg: 7. March 2010, 22:19
  2. Mit liv, måske nogen der kunne hjælpe?
    By GustavN in forum At leve med OCD
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 3. January 2010, 23:19
  3. Nogen at skrive med??
    By Nikoline in forum Netværksforum for børn og unge med OCD
    Svar: 5
    Nyeste indlæg: 4. July 2009, 01:28

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg