Jeg er en gift kvinde på 36 år og mor til en datter på 4½. Jeg fik diagnosen OCD for snart 8 år siden og har siden da været i medicinsk behandling og terapi hos en psykriater. Da jeg fik diagonsen, troede jeg endelig aldrig at jeg ville blive mor - der var for mange ting at være bange for. Heldigvis gik alt forholdsvis let - med støtte fra min mand, min psykriater og alletiders sundhedsplejeske. Siden jeg blev gravid indstillede min mand og jeg os på at det "kun" blev til et barn. Men nu er vi begyndt at blive i tvivl - vil gerne have en mere....... I morgen skal jeg til samtale med min psykriater og vil snakke med hende om det vil være en god ide. Synes der er mange ting, der skal tænkes igennem. Og ja - det er der osse for alle andre, som vælger at få børn!!!
Er der nogen der ude, som er ODC-ramte og har barn/børn? Er det "nemmere" anden gang? Hvordan er risikoen for fødselsdepression? Åhhhhhhh.........Har så mange spørgsmål, der bare farer rundt.
Er ked af at dette vist blev lidt forvirrende, så kort og godt; OCD-ramte mødre søges!!!!!!

Besvar med citat
Ja.. Jeg har bare så mange ting jeg må af med, for jeg ved at er man glad for børn, så er det bare med at få nogle flere mens man kan..Ps kender flere ocd mødre og par... De er bare SÅ gode og dygtige forældre.. Klø på.. det går.. i know