Hej.
Jeg er så udkørt og frustreret af min situation.
Jeg er for nylig kommet ind i et nyt projekt som er startet op i min by og kommunen betaler. Det er et sted hvor de har kendskab til bl.a. ocd og andre problematiker. De er meget søde og der er psykolog og fys. osv. tilknyttet. Men jeg er ved at være brugt og har snart ikke mere energi til at holde mig selv kørende mere. Til sidst sagde jeg til dem at jeg gerne ville prøve at komme ud i praktik, som en start for at komme hen mod et evt. flexjob. Jeg er i projektet for at blive afklaret. Min kommune har nemlig sagt at dette projekt er det eneste og bedste sted de kan tilbyde mig. Inden jeg startede på dette praktik har jeg været til samtaler hver 3 mdr. Det skal man jo når man får kontanthjælp og der har jeg sagt det som det var, sagt hvordan jeg havde det og forklaret at jeg næsten ikke kan se mig på arbejdsmarkedet. På de papirer jeg har fået som kopi har min sagsbehandler skrevet at også hun har svært ved at se mig komme videre og få det bedre. Og hun skrev at jeg var en match 5 i alle punkter. Er der nogen der ved hvad det betyder eller står for?
Men i hvert fald. Nu er jeg så startet på den praktik og hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg mærke at jeg bare ikke kan. At det er for hårdt psykisk og at jeg får det dårligere og dårligere og har mere og mere svært ved at klare hjem, mand og børn. ( Og de er altså vigtigere end job ) Men jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre. Har ikke været af sted særlig mange gange , men I andre kender godt den følelse når man godt ved hvordan man virkelig har det. Har allermest lyst til at sige til dem at jeg ikke magter det, at det er for svært og at ocd'en og alt andet bare bliver værre og værre. Men hvad hvis de så siger nej, hvad hvis de siger at det ikke er afklaring nok, hvad hvis de tror en hel masse om mig og hvad skal jeg så gøre og hvad har jeg tilbage at tro på. Den psykolog jeg går hos i procektet har hele tiden sagt at hun ikke skriver at jeg har fået det bedre og kan en masse hvis ikke jeg syntes det. Og nu efter ca. 3 mdr. i projektet er vi ikke nået til nogen ocd behandling ( det vil sige arbejde med den, at lade være med ting osv. ) endnu, for hun siger at det kan hun godt se at det kan jeg slet ikke magte.
Ja undskyld, sikke en gang rod. Havde nok bare virkelig brug for at komme af med min historie og mine tanker til nogen som jeg ved frorstår.
Hved nemlig virkelig ikke hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal gribe det an det hele.
Hilsen fra
Angel

Besvar med citat