-
bakterie-freaks? and the catch 22
Kunne godt tænke mig at vide, om der måske var andre som havde det lidt som mig.
Tror jeg altid har haft OCD, egentli- har altid været så bange for bakterier/at få mave-influenza.
Dette har de senete år eskaleret helt vildt.
Jeg kan ikke spise ting der ikke har været kogt (lever af knorr-cup og kaffe
) jeg kan ikke være i kontakt med vand hvis det ikke har været kogt (kan ikke vaske hænder, for tænker at der er bakterier i vandet, som kun forsvinder på 100 grade, avav) Jeg kan ikke handle ind, eller ses med mine venner mere, for tænker at de vil smitte mig, eller bringe urenheder ind i mit hjem.
Nå, men fik så diagnosen- men behandlingen er så at jeg skal tage medicin der kan give mig mave-influenza og møde op på bispebjerg hver dag (et sted fuld at syge mennesker) kan ikke i min vildeste fantasi forstillemig at jeg skulle kunne gøre noget sådant. Ville jo smadder gerne- så lige nu tænker jeg at, tja- at jeg lige så godt kan give op- for alt det som skulle medvirke at jeg får det bedre, er ligepræcist det jeg er allermest bange for. (kan på et vist plan godt værdsætte ironien
)
-
Sv: bakterie-freaks? and the catch 22
Hejsa med dig.
Jeg kender godt til at være bange for bakterier. Mit ligner dog ikke dit så meget.
Jeg skriver til dig, fordi jeg vil foreslå dig at begynde hos en privatpraktisrende psykolog, der gør brug af at tage hjem til de af sine klienter, der har svært ved at bevæge sig ud. Der kan dog blive nogle økonomiske problemer ved denne behandling, men du har mulighed for at kontakte din sagsbehandler og søge om at få det betalt. Hvis du er heldig, og din sagsbehandler/kommune har forståelse for OCD ramte, kan du være heldig at få behandlingerne betalt.
Pøj pøj med det.
Med venlig hilsen
Lisbeth
www.ocd-inderstinde.dk
Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
Elbert Hubbard
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke skrive svar
- Du kan ikke indsende vedhæftninger
- Du kan ikke rette dine indlæg
-
Forum regler