-
Indlagt
Hej
Ville hore, om der er nogle af Jer, som nogensinde har vaeret indlagt paa en psykiatrisk afdeling!
Jeg blev nemlig indlagt i mandags paa ungdoms psykiatrisk afdeling i Risskov, mest pga. selvskadende adfaerd og fordi jeg har svaert ved at spise, men ogsaa fordi mine *indre stemmer* (ved ikke hvordan jeg skal forklare det) har faaet lov til at faa mere og mere magt, og de styre naermest mit liv lige nu!
Men jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det hele, fordi min OCD gor, at jeg HADER uvished og uforsigelighed, og det er der meget af lige nu! Jeg ved bl.a. ikke hvornaar jeg kan komme hjem, eller hvilken slags behandling jeg vil faa, desuden er jeg ved at blive trappet ud af Akarin, fordi det ingen effekt har haft, men jeg ved ikke, hvad jeg skal have i stedet for! Saa det giver lige lidt mere stress til det hele! Har ellers spurgt om disse ting, men de kan ikke give et svar, det kommer jo an paa rigtig meget...
Naa men som sagt er mit sporgsmaal, om I har provet at vaer indlagt og evt. hvordan Jeres oplevelse med det var...
Hilsen Malene
PS. Tasteturet er maerkeligt
-
Sv: Indlagt
Hej Malene.
Måske let at sige af mig, men du kan tage den helt med ro. For 9 år siden var jeg indlagt samme sted som dig. Derfor ved jeg, at du er i RIGTIG GODE hænder. Det hjalp virkelig mig meget at være der, og jeg kom meget til livs i forhold til min OCD.
I starten var jeg også lidt forvirret, men det endte alligevel med at gå. Jeg var/er også meget glad for forudsigelighed, så jeg forstår dig godt.
Du kan læse om min indlæggelse i Risskov på min hjemmeside: www.ocd-inderstinde.dk Du skal læse under menuen "Mit liv" og kapitlet - "Indlagt".
God bedring til dig.
Jeg håber det bedste for dig.
Med venlig hilsen
Lisbeth
www.ocd-inderstinde.dk
Den største fejl, du kan gøre i livet, er at være evig angst for at gøre en.
Elbert Hubbard
-
Sv: Indlagt
Hej Malene.
Jeg har prøvet at være indlagt. Jeg havde det en overgang rigtigt skidt med mig selv, og kunne ikke se hvorfor jeg skulle være på jorden. Så af frygt for at gøre noget ved mig selv, og for ikke at belaste min kæreste og søster mere end højst nødvendigt, blev jeg indlagt på psykiatisk afdeling.
Men jeg tror kun jeg var der en uge, for jeg følte bare slet ikke de forstod mig.
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke skrive svar
- Du kan ikke indsende vedhæftninger
- Du kan ikke rette dine indlæg
-
Forum regler