Jeg har i nogle år ubevidst ikke rørt ved noget der ikke var helt glat hvis jeg havde våde hænder..
Men nu er det vidst gået over gevind. Jegkan ikke røre ved hud, tøj, træ, papir,eller noget der ikke er glat. førhen gik det ikke udover min hverdag, men nu hvor jeg for 4 mdr siden fik min anden søn er jeg begyndt at tænke mere over det.. jeg kan ikke putte han i bad og give ham tøj på.. det er enten eller.. jeg har også problemer med at røre ved disse ting hvis jeg har tørhud på hænderne.
Jeg holder vejret hvis jeg er tvunget til at gøre disse ting.. ved ikke hvorfor eller hvad det skulle hjælpe men det gør jeg bare.
jeg har det ikke godt med at vaske op, eller at vaske hænder.. hvilket resulterer i at jeg ikke kan gøre hvad jeg burde i dagligdagen.
når jeg har været på toilet er jeg jo nødt til at vaske mine hænder og så bliver det meget hurtigt og de skal tørres med det samme.
der er sikkert mere, men kan ikke komme i tanke om det nu da det jo bare er dagligdags ting for mig og ikke noget jeg ænker på, men bare gør- eller retter sagt ikke gør.
Hilsen alis

Besvar med citat