Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Hjælpemidler

Registreringsdato
    Oct 2007

Standard Hjælpemidler

hej, overvejet at søge om en berøringsfri vandhane på badeværelset, da jeg sæber håndtaget ind under håndvaskningen, og det skal jo skylles væk, resultat vand rundt om som jeg ikke kan tøre op. bor til leje i boligselskab, men det er vel kommunen jeg skal snakke med, men hvem ? min rådgiver. ved godt det lyder lidt overdrevent, men har gjort det i mange år, sikkert lige siden min ocd begyndte, og det ville spare mig for en del vandpjaskeri, og en smule extra rengøring. men en vandhane til 2-3000 kr hehe

Registreringsdato
    Dec 2007
    Lokation
    Odense
    Alder
    28

Standard Sv: Hjælpemidler

Hej Mic.

Det lyder overhovedet ikke overdrevent.

Jeg tror den du skal have fat i, er din økonomisagsbehandler ved kommunen. Der kan du bare ringe til hovedenummeret og spørge efter hvem det er, så skal de nok stille dig videre.

Du må gerne skrive hvordan det går med det?

Registreringsdato
    Oct 2007

nej ved godt det ikke er overdrevet, i ocd forstand. men syntes bare det virker lidt som at skyde efter gråspurve med kanoner, ved at bede om en vandhane til godt 4000 plus vvs mand, og det ville sku ovreraske mig hvis det lykkedes . økonomiansvarlig, er det den samme som man skal snakke med om kontanthjælp ?

Registreringsdato
    Dec 2007
    Lokation
    Odense
    Alder
    28

Ja det er det nemlig.

Jeg synes faktisk det er billigt. For en kommune er det småpenge. Og du skal bare have den indstilling, du må ikke give udtryk for at du synes det er mange penge, det tror jeg er rigtigt vigtigt...

Men jeg håber det lykkedes for dig!

Lignende emner

1. Hjælpemidler?
    By Mukle in forum Behandling af OCD
    Svar: 4
    Nyeste indlæg: 30. September 2006, 02:14

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke indsende vedhæftninger
  • Du kan ikke rette dine indlæg
  •