Puha..... Puha.... Det virker for MIG måske virker det også for dig...
Så sket det ... er nu hel fri af OCD - Tænk hvis jeg hade lyttet til alle dem som fortæller at en OCD ramt ikke kunne blive rask eller at man bare skulle leve med det.... men her er så et "LIVE" budskab... man KAN blive fri at OCD heldigvis.. --Det er mig erfaring---
Så fat mod.-.- og hvis du så tænker hvad er så hemmeligheden... jooo det er så enkelt og simpelt at man ikke tro det...
TEKNIK!
1. Første fase. (giv slip)
Vid at hvad gang der kommer en OCD tanke... så skal du stoppe op! og sætte denne tanke op på en hylde som du har skabt i dit sind... sig til den at du vender tilbage til den når du har tid...
2. Anden fase. (Lev)
Efter godt 14 dages tid... begynd så fase to.
Sig til dig selv... om dette så er den sidste dag så lad mig leve fuldt ud... når der så kommer en OCD tanke.... som fortæller dig at du eks.. ikke skal et eller andet... så GØR DET... og GØR DET FULDT UD... i 14 dage...
3. Sidste fase. (Bekræft)
Denne sidste fase er begyndelse til dit nye liv...
Du har i første fase.. afkræfte de OCD tanker som måtte komme ved at sætte dem på en vente hylde således midste de energi og kræft ved at du ikke tænker på den/dem....
Hernæst har du taget et valg helt bevist... og herved bevist hvem der i sidste ene bestemmer... og det er DIG.... du har nu i anden fase vist.. at ikke er bange for en OCD tanke... for du ved at nu at hvad der foregå på mentalplanet forbliver på mentalplanet... ellers var du GUD.. og det er du IKKE...
Denne sidste fase... er vigtigt... hemmeligheden er positive tanker.... altså... om der måtte komme en OCD tanke til dig... skifter du den ud øjeblikkeligt med en positiv tanke... og en positiv sætning.
Efter ca. 14 dages tid... ja så er det farvel til OCD...
Jeg håber rigtigt meget at du har mod og lyst og støtte til at afprøve det... du er også velkommen til at høre mere hvis du har brug for det...
I håb og takmmelighed og de bedste positive tanker.
forhv. OCD - ramt.
Brian.

Besvar med citat